Sunday, January 4, 2009

PERCUTIAN YANG MENYERONOKKAN

Dari 01/01/09 hingga la 04/01/09 aku bercuti di rumah mak lang dan pak lang aku..aku gi sana ngan faizah..best giler..untuk first day mak lang bawa aku gi sccs..hehehe..time tu mlm..tapi bukan aku sorang je yg gi..faizah ada,ndira,nabila n hakeem yang cute n manja...hehehehh..mmg best..ari kedua lak aku n mak lang teman faizah gi MONASH UNIVERSITI...faizah dapat tawaran belajar kat situ..so faizah kena settle kan apa yang patut sebelum dia start blajar kat situ..actually aku pun x brapa fhm..tapi kerana ingin memberi kan skngan..aku teman sudh mencukupi..hehehehe..lpas tu mak lang amek nabila,hakeem n nadira kat rumah n kita org ke sunway piramid..jujur aku katakan aku x prnh sampai kat sini...heheheh...kita org jln2...tgk wayang...n yg paling best faizah blanja mkn kat SAKAE SUSHI...


time ni kita org mkn kat SAKAE SUSHI dan lps tu kitaorg menonton wayang...BOLT 3D..memang best..amazing.....
ari keempat..mak lang bawa aku ke IKEA..saje jln2...best...mak lang slalu tanya aku...'knp muka fify mcm tension je?'aku pun jawab.."tension?mn ada best ala..."sbnrnya mak lang klu ada baca blog ni..fy hepy sgt!!!bkn muka tension tapi muka first time masuk tmpat yg tak pernah sampai pun..hehehehe...apa2 pun tq maklang memberi layanan yang baik kat fify sepanjang fify kat rumah mak lang...fify mintak maaf klu ada silap sepanjang fify menginap di rumah mak lang...
ops.....lum habis lagi...tringat lak..masa lek dari IKEA...aku,faizah n nadira..amek gambar di pemandangan yg dikira cantik...hehehehh....mak lang berhenti kan kitaorg kat situ...lgpun tmpt tu x lah jauh sgt dengan rumah mak lang...

aku mmg hepy ngan percutian ni....so aku nk ucapkan terima kasih pada mak lang,faizah,nadira,nabila n hakeem kerana melayan fify sepanjang fify berada di sana..terima kasih banyak2..maaf di pinta sekiranya ada apa yang menyinggungkan...

















































































































































































2 comments:

  1. lain kali dtg lah lagi jejalan. tapi muka jgn monyok walau perut dah kenyang! hehehehe.. we enjoy your company too. hakeem ada tanya lps fify balik (baru tersedar agaknya) - 'where's fify'

    ReplyDelete
  2. insyallah mak lang..yer ke hakeem tnya fy?cian dia...kem salam kat nadira,nabila n hakeem...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.