Monday, January 19, 2009

Diploma In Nursing

huahuahua...akhirnya aku dpt tawaran bljar diploma in nursing....semlm balik je dari keje aku tgk dlm pos box kat depan rumah aku ada sepucuk surat daripada MAHSA kolej...aku buka je surat tu..telah tertulis 'Offer For Course Of Study In Diploma In Nursing'..bersyukur aku x terhingga...well..well...well..bulan july ni baru daftar..erm...tapi aku masih tnggu tawaran dari kolej yg lain..maksud aku dari Masterskill,KPJ Healthcare n mcm2 lagi la..tapi klu dpt offer hospital pantai lagi baik..x kisah la..jauh ke dekat ke...yg penting Nursing....aku hrp2 dapat lah tawrn yg lg baik...amin...amin....amin...

4 comments:

  1. tahniah tahniah...tak pening kepala lagi layan makcik banyak songel tu...

    ReplyDelete
  2. ur welcome...tau x pe..tapi ok x MAHSA..dpt lagi tawaran..Masterskill..

    ReplyDelete
  3. Congratulation fifi.. semoga nanti menjadi seorang misi yg berkaliber..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.