Tuesday, January 13, 2009

Hari Yang x Best!

Ergh!!geram btul aku ngan office colleague aku ni...menyakitkan hati je..mentang2 la ada mcm pengalaman.berlagak x habis2!rasa nk lempang2 je muka dia..tapi x baik la..ari ni aku btul2 sakit hati ngan dia..pagi2 dtg je suruh aku buat sarapan untuk dia..dia ingt aku apa..'org gaji' dia..brapa dia bagi aku sebulan!nsib baik dia pangkat kakak..klu baya2 aku hbis aku maki kan..geram tul..(tapi aku x buat kan buat brkfst dia)aku hnya gi beli brkfst untuk aku..tapi nmpk gak muka bengang dia..ntah la..aku sendiri x fhm ngan perangai dia..kejp baik..kjp dia pandang kita ni mcm bodoh sgt..kjp2 crita ttg barang kat rumah dia semua mhal2..ada home teater la..ntah apa la dia merepek..tapi mls nk campur..kekadng tu aku biarkan dia merepek sorang2 n bercerita sorang..mls nk dengar ngan org yang terlalu 'pandai'...apa2 pun aku mls nk lyn dia...doa2kan la aku dpt tawaran tmpt lain atau pun dia cpt2 lah kuar gi cari kerja tmpt lain..heheheh..(jhtnya aku)


sejak aku mengenali colleague aku ni..aku slalu mengingatkan diri aku sndiri supaya jgn lupa diri n sentiasa menjga batsan perckpn..x kira di mana pun kita brada..n jgn slalu membangga diri dengan apa kelebihan yg kita ada...aku bersyukur dengan kehidupan aku setakat ni dan slamanya...AMIN!

2 comments:

  1. kakak tu kesunyian kut? hehehe.. tak pun takde sape nak dgr dia cakap kecuali fifi. lain kali kalau dia suruh buat bfast, cakp je buat sendiri. bnyk cantik!! hehehhe..

    ReplyDelete
  2. hehehehe..mmg kesunyian pun..janda ank 3...erm...dah la..nyakitkan hati je...kekadang bw anak gi ofis ni..bosan!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.