Wednesday, August 17, 2011

Jatuh Cinta???OMG!

aku jatuh cinta ker??ngan si 'F'?really?ntah la..kekadang aku rasa mcm mls dah nk bercinta..tapi biler wujud si 'F' dlm hidup aku..aku asyik ketawa jer..tersenyum,.rasa bahagia lah..hahahha..tapi bile kenang si 'H' aku serba salah..iyalah..bagi aku si 'H' mmg x pernah buat salah pun..cuma aku x tau sama ada dia masih cintakan aku lagi ker tidak...??si 'H' jauh ngan aku..dia kat s.alam,,,aku di mlk...how??aku x tau dia setia kat aku ker x...ntah la..bukan nk syak wasangka tapi ntah la..2 minggu skali baru kol..sms??lagi la jarang...tetapi biler si 'F' wujud dlm hidup aku..aku rasa happy sgt..adakah aku jatuh cinta??oh..tidak...

perbezaan si 'H' & si 'F':

'H':
* baik hati/lembut hati

*romantik(kekadang2)

*ego (agak kuat gak)

*tidak kedekut(tu yg penting)

*penyayang(erm..leh la tgk mood gak)

*setia(mybe la..sebelum pindah s.alam la..now?no komen)

*pendiam

*Cepat marah (kekdng)

*tidak suka pujuk

*penyabar(penting ni..sebab sy mmg tersgt tidak sabar..hahahah)

erm..rasanya setakat itu jer kot..tapi yg penting aku mmg tidak kenal lagi 'H'mcm mn aku kenal dia dulu..

'F':

*happy go lucky(tersgt2 happy orgnya)

*baik hati

*pelawak

*sempoi (sgt2..)

*peramah(tersgt2...semua org dia tegur)

*romantik(tapi x tunjuk kat semua org)

*pndai pujuk + pandai ambil hati gak

*setia(erm..ntah la..br kenal kan)

*caring?(kkdang la)

*comel(terlalu cute)


erm..yg paling penting dia selalu buat fy tersenyum tiap kali kami ditugaskan bersama...dan tiap kali dia di sisi fify...

yang mn pilihan hidupku??


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.