Saturday, July 10, 2010

Meletihkan tahap ICU!

Erm..bdn letih sgt..kekdng rasa mcm nak duduk kat hospital utk berehat..ya..mungkin yang ada baca blog aku yg x seberapa ni..anggap aku ni keje biasa je..tapi bagi aku keje aku yg sekarang ni adventure sgt!tapi dari keje yang sekarang ni..aku juga ada belajar bnyk benda..aku belajr bersabar,mcm mn nak selesaikan mslh,belajar menjadi pendengar yg baik (tapi kekadang hilang sabar gak..hahaha..biasa la tu..),yang paling penting aku dpt tgk perangai manusia yg berbeza2..

lately ni keje memang banyk tapi bagi aku itu biasa dan memang kena biasakan..letih memang letih..tapi klu lek rumah dpt rehat x pe..masalahnya lek rumah pun x dpt rehat..mabuk kepala otak ni..sekarang ni mama suh aku masuk nasyid utk kampung..kena la ikutkan juga..kekadang nak lawan mama pun x leh...mama la katakan..klu ckp TIDAK kang meletup rumah ni dia buat..kekadang aku pujuk diri aku ini utk lyn je kerenah mama ni..x pe la..biar la aku ikut je ckp mama ni sebelum aku KAHWIN..hahahhah..x pe la mama..i will be ur good gurl..hahahah..luv u mama!
Oppsss....aku terlupa nak bgth yg masuk bulan Julai ini..aku dah mula start business KUIH RAYA..hahahahha..bulan ni bagi plgn yg nak beli rasa dulu..tapi klu sesapa yg nak order boleh jer..apa2 jumpa next blog aku k!
wakawaka...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.