Friday, February 20, 2009

My fon hampir hilang.!!!!

Ari ni aku g kenduri tahlil n bacaan yasin rumah ketua caw UMNO kg bukit pulau kat tamn perdana..(merangkap sedara gak ar) menyebabkn dah lama x jumpa cousin..pak sedara n ramai lagi la sedara....sampai hs pun lupa..tgh best borak2..my cousin ajak mkn..hs aku ltk je kat tepi tingkap..tgh mkn sesedap tu still x ingat fon lagi..sampai la nk lek...pun x ingat lagi fon tu..dah naik keta pun xingat lagi tu.sampi la masuk kampung...baru teringat hs...ha...time tu la ayah membebel...sakit telinga mendengar...lama2 kol pak cik.. n tanya ada nmpk hs fy x..pak cik kata x der..dah glaba da ni..kol cousin terdekat lak..mula2 dia kata x der..pastu dia dok glak2..baru dia ngaku..mybe dia dah dengar suara cemas aku..br dia ngaku...rupa2nya dia pegang kan..thank god!apap lagi..aku suro dia hantr hs aku..tapi dia kata dia lek lamabt..lama2 my abg sedara hntrkan..cian dia..dah la nk gi tgk bini beranak kat hospital..terpaksa lyn aku lak..he4..bukan lyn apa pun..dia kena singgah rmah hntr my hs...dari arah bertentngn ngan arah nk kehospital...huahuahau..cuai sungguh aku..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.